W tym zakresie oferujemy następujące naprawy:
1. Regeneracja bloku silnika:
- szlif cylindrów: wytaczanie oraz honowanie cylindrów w silnikach wszystkich typów (silniki pojedyncze, silniki rzędowe, silniki pochylone, silniki widlaste),
tulejowanie cylindrów, - osiowanie - regeneracja podpór wału korbowego (naprawa łoży panewek głównych),
- regeneracja otworów pod wałek rozrządu (jeśli występuje w kadłubie) lub regeneracja otworów pod wałki balansujące,
2. Szlif wału korbowego:
- sprawdzanie wału korbowego na pęknięcie,
- szlify wałów korbowych,
- polerowanie czopów wału korbowego,
- szlif koła zamachowego,
- elektroniczne wyważanie wału korbowego (wyrównoważanie wału wraz z kołem zamachowym i dociskiem sprzęgła),
- ponadto prostowanie wałów korbowych,
3. Regeneracja głowicy:
- sprawdzenie głowicy na pęknięcie (ciśnieniowe sprawdzenie szczelności głowicy),
- planowanie głowicy,
- obróbka gniazd zaworowych,
- wymiana gniazd zaworowych,
- sprawdzanie szczelności obrabianych gniazd,
- szlif zaworów wszelkiego typu,
- wymiana prowadnicy zaworowej,
- wymiana uszczelniaczy,
- osiowanie głowicy (łożyskowanie/regeneracja podpór wałka rozrządu),
- regulacja luzów zaworowych.